Jak uspět na přesyceném trhu? Monitorujte ceny konkurence a nastavte vhodnou strategii!

Provozujete e-shop, ale válcuje vás konkurence. Důvodů, proč tomu tak je, může být mnoho, ale pravděpodobně je na vině špatná cenová strategie. Naštěstí pro vás existuje způsob, jak se rychle „dostat do hry“ a změnit pravidla ku svému prospěchu. Neobejdete se však bez detailních informací o chování a cenách konkurenčních prodejců. Na základě získaných dat nastavíte optimální strategii a zvýšíte zisky.

Karsa monitor hlídá ceny milionů produktů

Zní to pěkně, ale kde všechna ta potřebná data získáte? Jedním z nejlepších nástrojů na hlídání cen konkurence je Karsa monitor, za kterým stojí odborníci z Karsa Technologies. V oblasti ecommerce působí 15 let a jejich službu využívají významné české i zahraniční společnosti.

Monitoring cen v současné době zahrnuje více než 4 100 000 produktů ve stovkách e-shopů, a to napříč Českou republikou, Slovenskem, Polskem, Maďarskem, Itálií, Německem, Španělskem, Švýcarskem a Ruskem.

Díky analytickým reportům získáte přehled o cenové hladině produktů vaší konkurence. Dále pak informace o produktech, které konkurence nabízí a vy nikoliv. Nechybí ani data o přeceňování a desítky dalších analýz.

Služba na hlídání cen konkurence pracuje s aktuálními daty. Nástroj je stahuje každý den a v případě zájmu i několikrát denně. Párování produktů probíhá pomocí pokročilé sémantické technologie.

Proč vůbec sledovat ceny konkurence?

Monitoring cen konkurence a následná strategická cenotvorba jsou alfou a omegou úspěchu (nejen) v oblasti ecommerce. Není tajemstvím, že cena rozhoduje o zisku a investice do cenotvorby se obvykle rychle vrátí i s úroky. Provozovatelé renomovaných e-shopů jsou si toho moc dobře vědomi a naučili se na výkyvy trhu pružně reagovat. Vy se to můžete naučit také a přehoupnout se do první ligy. Spoustu užitečných informací na dané téma najdete na blog.karsa-monitor.cz.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

four − four =