Základem každé firmy je samozřejmě její image. Ta by měla být co nejlepší a vzbuzovat v zákaznících kvalitní dojem. Naprostým základem jsou proto webové stránky. Pokud je již máte, je důležitou věcí dostat na ně potenciální zákazníky, kteří by si váš produkt nebo službu koupili. Jednou z možností jsou efektivní bannery, která nejenom budoucího zákazníka zaujmou, ale také na ně klikne. Právě v tom spočívá hlavní smysl internetové propagace a proto by reklamní bannery měli být co nejlepší. Pokud i vy o této možnosti uvažujete, je dobré vyhledat si někoho, kdo má s jejich tvorbou nejenom zkušenosti, ale i řadu pozitivních referencí. Podle nich poznáte dobré grafické studio. Z referencí také poznáte styl samotné tvorby a často i jejich efektivitu. Pokud totiž zaujmou vás, pravděpodobně zaujmou i budoucího zákazníka.
Propagace však neprobíhá pouze na internetu. Mnoho lidí hledá své obchodní partnery i mimo něj, například na různých veletrzích či osobních schůzkách, kam si budoucího partnera ve vašem byznysu pozvete. Pro tuto příležitost je dobré mít připraveny kvalitní a vkusné vizitky, které rozdáváte především proto, aby na vás člověk, se kterým jednáte, měl kontakt. Jejich design by měl odpovídat celkovému designu firmy a i v tomto případě platí, že byste jejich výrobu měli svěřit skutečným profesionálům v této oblasti. I zde vám tedy přijde vhod kvalitní grafické studio. Podobná studia jsou schopna zajistit vše, od samotného návrhu, který nejdříve schválíte a poté je zajištěna i jeho výroba. Nemusíte se tak absolutně o nic starat a pouze obdržíte hotové vizitky. Naprostým standardem v této oblasti je rozměr vizitky 90 x 50 mm a gramáž papíru 300g. Samozřejmě je možné volit mezi lesklým či matným provedením. Pamatujte, že pouze s kvalitní vizitkou můžete udělat kvalitní dojem.