I reklamní tašky mají stále velký význam

V současné digitální době se spousta společností zaměřuje spíše na internetovou propagaci, často tak reklamní předměty odsouvají na druhou kolej, což je však obrovská škoda. Pokud se chcete dostat do povědomí široké veřejnosti, neměli byste podceňovat ani obaly, jako jsou třeba reklamní tašky a balicí fólie s logem vaší společnosti. V následujících řádcích vám prozradíme, proč jsou dané obaly tak důležité.

Chcete být více vidět? Zároveň hledáte způsob, jak potěšit své obchodní partnery a zákazníky? V takovém případě je obdarujte nějakým reklamním předmětem, ideálně praktickým. Vložte do ho reklamní tašky, která vyobrazí logo vaší společnosti včetně názvu. Pokud je taková taška kvalitně zpracovaná a pevná, následně ji obdarovaný využije k dalším účelům – na nákupy, přenos věcí a podobně. I tak vám stále taška dělá reklamu, což je úžasné, nemyslíte?

Reklamní tašky, které mají šmrnc

Samozřejmě není reklamní taška jako reklamní taška. Velice záleží na vyhotoviteli. Ideální je obrátit se na někoho, kdo sleduje trendy v tomto segmentu a dokáže nabídnout elegantní, ale přitom praktické řešení. Jednou z takových společností je VAN GILLERN, jež spolupracuje s velkými agenturami a firmami, jako jsou Tescoma, Adidas, ba dokonce Pietro Filipi.

Výrobce obalů a tašek si uvědomuje, že jsou kladeny obrovské nároky na výdrž a kvalitu produktů, což promítá do svého výrobního procesu. K potisknutí materiálů používá LDPE fólie s ionizační úpravou.

Co dále vám VAN GILLERN nabízí?

Vedle reklamních tašek vám společnost zajistí balící fólie, jichž existuje nespočetné množství. Vybrat si můžete fólii bez potisku, potravinovou fólii, mix fólii i biodegradabilní fólii vhodnou pro výrobu ekologických typů tašek.

Jestliže si nevíte rady, neváhejte firmu kontaktovat, určitě najdete řešení, jež vám bude vyhovovat po všech stránkách.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

3 × 4 =