Zařizujete si novou kancelář a nechcete na nic zapomenout? Přinášíme seznam několika základních věcí, které by neměly chybět v žádné správné kanceláři.
Pořádný stůl
Hlavní dominantou každé kanceláře a pracovny je pořádné psací stůl. Měl by být ve vhodné výšce, aby se vám u něj dobře sedělo a psalo. Jeho ideální rozměry by měly být takové, aby příliš nepřekážel v kanceláři, ale zároveň aby byl dostatečně velký a všechno potřebné se na něj vešlo. Dobré je nezapomenout ani na úložné prostory a šuplíky.
Skartovačka pro zničení citlivých dokumentů
S přibývající prací se hromadí i dokumenty, které je potřeba zničit. Citlivá data nebo čísla, u kterých nechcete, aby se dostala dál, je důležité znehodnotit. Skartovačka je zničí jednou provždy. Své místo by měla mít v každé kanceláři i kvůli tomu, že usnadní následné řešení papírového odpadu.
S nástěnkou už na nic nezapomenete
Všechny důležité úkoly a data si napíšete na barevné lístečky, které připnete na nástěnku. To je způsob, jak na nic nezapomenout. Kromě toho si můžete nástěnku vyzdobit a získat tím svoje vlastní krásné místo v kanceláří, kde se budete cítit dobře. Na přednášky a konference je zase nenahraditelným pomocníkem flipchart nebo magnetická tabule pro názorné ukázání potřebných materiálů a návrhů řešení.
Další nezbytné potřeby a kde je pořídit
V každé pořádné kanceláři by měla být laminovačka nebo řezačka. Pokud jí nemáte přímo u sebe, je dobré mít jí alespoň na patře a minimálně v budově. Dále je nutné nezapomenout na tak obyčejné věci, jako jsou například kancelářské sponky, sešívačka, tužky, propisky a další. A kde to všechno pořídit? Proč chodit do obchodu, když se dá všechno pohodlně pořídit přes internet? Navštivte e-shop Protisk a vyberte si všechno, co potřebujete. A když na něco zapomenete, jednoduše to stisknutím několika tlačítek doobjednáte.